Treceți la conținutul principal

Sunt o norocoasa! A fost benign!


Este pentru prima oara in viata mea cand greu am vorbit, greu am acceptat si totusi am invins! Determinarea mea a fost singura care m-a sustinut. Pana am gasit-o ....insa     a durat ceva.....IAR PENTRU ACEST LUCRU LE MULTUMESC celor 2 barbati din viata mea FLORIN SI  VICTOR

Daca deschideam gura - imediat, in secunda 2, cineva era gata sa-mi povesteasca despre o cunostinta de a lui care a patit..., a avut.... si in prezent ....e bine ....de ceva ani buni.... si .asa ...am renuntat. In situatii de genul asta sau mai bine zis EU nu eram dispusa sa ascult ceva, de la cineva, care a auzit..... Eu as fi vrut sa vorbesc cu cineva ca mine. Nici asa nu mi-a fost bine. Nu se aseamana nimic cu nimic si nimeni cu nimeni. GREU AM VORBIT!!!! CUM MI-E GREU SA SI SCRIU - ACUM !

Ca tot ce fac eu si acest lucru l-am facut relativ repede sau cum a zis medicul meu oncolog GALOPANT!

Acum sunt bine. Sunt bine? Inca nu pot spune cu convingere ca sunt bine! Inca ma doare, inca ma gandesc, inca ma nu mi-a trecut/ inca  lupt cu mine! Promit sa scriu si mai ales sa descriu prin ce am trecut.

Am sa multumesc tuturor celor care mi-au fost alaturi si m-au sprijinit. Persoanelor care au avut rabdare sa ma ajute. Numele lor sunt: Mioara, Geanina, Vera, Vova. Mircea, Vali, Coca, Ada. Au fost cativa care-si ascundeau lacrimile greu si desi atunci i-am simtit alaturi  am inteles tacerea lor.

Voi imparti povestea in capitole. Sper sa gasesc puterea si cuvintele potrivite, sa pot reda ce-am simtit, prin ce-am trecut, cum am depasit, cum am infruntat boala si cum ma lupt cu gandurile si acum. De cata atentie si dragoste am avut si am parte. Cum am realizat cat sunt de iubita!

Comentarii

maria mihalache a spus…
Multa sanatate si bunul Dumnezeu sa te pazeasca de rele.
mirela a spus…
Carmen,cu lacrimi in ochi,nu pot sa spun decat ca iti doresc TOT BINELE DIN LUME"SI MUUULTAAA SANATATE!!!stiu exact ce simti,,,te pupp!!!
Carmen a spus…
Maria iti multumesc. Cuvintele tale spun exact ce simt si ce doresc in acest moment si pentru mine si pentru toata lumea! Multumesc, multumesc, multumesc!
Carmen a spus…
Mirela daca sti exact ce simt inseamna ca ceva ne uneste si din pacate nu-i un lucru frumos pentru nimeni dar este CRUDUL ADEVAR. AM SA GASESC PUTEREA SA SCRIU. Simt ca trebuie sa scriu tot ce am simtit, tot ce am trait in ultimele 3 luni. Azi din pacate ma simt rau si mana stanga nu poate sa scrie. Cu o singura mana - scriu greu si n-are sens sa ma chinui. Nu pot scrie 1 rand fara sa plang. Si n-am voie. Acum cand sunt inca in convalescenta, medicul meu a zis sa am doar lumina fericirii in jurul meu. Din pacate azi am dureri foarte mari. Ma supara operatia cumplit. Ma doare asa cum nu m-a durut niciodata. Am sa revin maine, promit. Am sa scriu fiecare gand ce l-am avut caci poate asa am sa ma vindec si cine stie poate am sa ajut si alte fete ... Trauma prin care am trecut m-a schimbat total. Acum vad viata altfel!
Carmen draga am asteptat si tot am asteptat un semn din partea ta....
Ti-am trimis mesaje dar...degeaba. Mi-am dat seama ca se intimpla ceva dar nu stiam ce...
Atata iti spun....sa-ti dea bunul Dumnezeu sanatate multa si sa sti ca multa lume este alaturi de tine !
Cand vei avea puterea necesara sa ne scri prin ce ai trecut.
Cred ca ti-ai dat seama pina acum ca siu sa ascult si sa tac....atunci cand trebuie.
Fruntea sus, ca ai trecut de ce a fost mai greu si tot binele de pe Pamantul acesta, ti-l doresc !
Te tzuc !
Petronela a spus…
Nu sant cuvinte potrivite pentru asa ceva...frica si teroarea sant prea mari...cel putin la mine...
Am controlul la oncolog pe 20 sept. iar pana atunci din nou eco pe 2 sept si mamografia pe 13 sept...oricum frica este mare...galopant cum zici tu si la mine,oricum eu medicamentele le-am luat zi de zi....astept data de 20 sa vad noutatile!!!
Te pup cu mare drag!!!
Mult curaj si multa sanatate!!!
Cuvintele stiu,sant de prisos...ta imbratisez!!!!!!!!
maria mihalache a spus…
Multa sanatate Petronela si sa auzim numai de bine!
Mirela ce faci,cum te simti?

Cele mai vizitate

Tort cu volan pentru Stefan

La multi ani, Stefan! Sa-mi traiesti!

Placinta trandafir

Plașantă trandahir pe repede si pe hèităreală! Dânsa nu s-o rășît dar iaca rațeta! Hai, iubiti-ma! 1 pachet de foi de placinta si 50 grame unt topit. Vedeti voi cum îl topiti. Eu mi-am făcut muci cuptorul cu microunde, mai bine îl puneam pe h'aragaz. Prim-as data se face un preludiu scurt cu forma. Se unge ca la masaj. Apoi se apuca cu nesaț o foaie, se vopsește cu untul pricinos si se aduna foaia evantai cu destele si se înșurubează, se pune fix în mijlocul formei următoarea foaie la fel dar adunata asa ca pentru a-ti face un evantai se pune în tava din locul unde se termina prima si se învârte după mijloc si ii dai înainte. Aceleași dejte de mai devreme asejeaza pliurile după cum ii place lu' ochiu. Se vâră cu talent strigând Oleee! în cuptor la 175 de grade. Cat își face treaba lui, tu faci treaba ta. Spargi cu placere 3 oua adaugi 200 gr zahar tos si le bâțâi o lecuta cu telul.asta după ce pe aragaz intr-un ibric se încălzesc 400 ml de lapte cu coaja de lămâie, un baton de

Tort pentru barbati (sani sau tate)

Si juniorul care incepuse sa se bucure..... Si ... "ïnculpata" incercand sa repare imperfectiunile Tortul este facut acum aproape 2 ani, nu-mi amintesc din ce l-am facut. Stiu doar ca sanii i-am croit din ce a cazut din lateralele tortului si am facut greseala de a insiropa blatul cupelor, sa va mai spun ca aveau tendinta de a se dezintegra? Pasta in care l-am imbracata a fost din marshmelow (daca am scris corect?) si evident ca n-a ajuns. Cu greu imi stapaneam lacrimile. Pe atunci n-aveam timp nici sa rasuflu si totusi l-am facut.

Cel mai si cel mai Cozonac autor Mircea Banu - Cozonac impleticit - pentru ca robot Kenwood

Ridiche decor

Nimic mai simplu si frumos decorul din ridiche. Avantajul este ca se poate face cu o zi inainte de masa festiva. Am sa las imaginile sa vorbeasca si daca apar intrebari va astept